دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام عاشق


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 / 7 / 1397
بازدید : 472
نویسنده : zamani

نفس هام به نفس های تو بنده نگاهم از نگاهت دل نکنده

دل بریدن از تو دیگه کار من نیست دلبری به جز تو دیگه یار من نیست

دل بریدن از تو دیگه کار من نیست عاشقی نکردن تو مرام من نیست

عاشق اون نم نمای بارون شدم که شبا میباره رو ناودون

عاشق اون وقتیم که زل میزنم به عکست کنار گلدون

عاشقونه چقدر بی بهونه سر سپردم به دستای گرم تو نازنینم

عاشقونه چقدر بی بهونه منم همون کسی که شبا فقط خوابتو میبینم

 

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام عاشق با انواع کیفیت ها




:: موضوعات مرتبط: صدا باران , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همپا و آدرس hampa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com